Thursday, September 10, 2009

Isten ujja

Ma a teljes elkeseredés közepette isteni segítségnyújtást kaptam, olyan erőset, hogy azonnal kirángatott a kátyúból... :)

Csücsök hülye emberi játszmázása arra késztetett, hogy azonnal és minden körülmények közt rövid időn belül megszakítsam vele a kapcsolatot, mert szerintem nem érdemlek ilyen bánásmódot, amilyet kaptam.

Már csak a beígért maszkomat szeretném, és majd valahogy visszaküldöm neki a könyveit, ha kiolvastam/kitanultam őket. Ha esetleg mégsem jelentkezik, akkor megtartom a könyveket, a maszkért cserébe.

Amúgy biztos én vagyok a hülye, hogy nem akarok másokat kihasználni, és nem tudom elfogadni, ha más ki akar.

Szóval épp azon keseregtem, hogy hogy fogok én átmenni Javából, amikor megváltoztattam a facebookon az állapotomat, és kapásból hárman írtak rá :) és mind-mind programozók :) fölcsillant a szemem, és megkérdeztem, hogy volna-e kedvük segíteni, és az egyikük azonnal föl is ajánlotta, hogy kérdezhetek tőle, ha segítségre szorulok.

Ezzel és az Angszter-féle könyvvel valahogy csak átmegyek már :)

no, és akkor a gmailen megjelent oldalt egy Ad, hogy free Java tutorial pdf, és én kattintottam, és kaptam egy sun.com-os pdf-et ^^ (ők fejlesztették/fejlesztik a Javát :))

Könnyes szemmel röhögtem öt percig, és hatalmas kövek zuhantak le a kis szívemről :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home