Friday, November 10, 2006

Aranyköpések V.

:DDD

Miriel: :ágyút szegez:
Shir-Khan: :ugh:
Shir-Khan: agyuval tapirra,?
Miriel: mi mással?
Miriel: csúzlival, wazze?
Shir-Khan: gonosz gerantofil goth girlokkel
Shir-Khan: csak hogy alliteraljon
Miriel: nőt nem vágok hozzád
Miriel: szerezz magadnak

Miriel: örüljél már nekem :P
Bigdorga: SZEVASZBAZMEG :D:D
Bigdorga: ez igy most jo? ^^

Miriel: sejtettem, hogy kint leszel Ministryn,
Shir-Khan: Salander is ott talalt meg ;)
Shir-Khan: szerintem latnok, de pszt ;)

daisyke: és sztem nem kell semmi extra
daisyke: csak kimászni,akár négykézlábon
daisyke: és "enni egymást"
Miriel: enni? XD
daisyke: enni :)
Miriel: ilyen hörcsögfejünk lesz
Miriel: tele lesz a pofazacskónk vérrel ^^

Shir-Khan: te
Shir-Khan: ha kepes vagy azt feltetelezni, hogy az ipari zene muveszet
Shir-Khan: akkor veled valami nagy baj van ;)

living dead : ja, szóval azt kérdeztem, h. a Cica-féle cuccon dolgozol?
Miriel: nem
Miriel: épp anyut segítem ki
Miriel: rettenetes
Miriel: ötvenes félhülyéknek magyarázom el, hogy mi az a domain-cím
Miriel: feminista informatika
Miriel: érted, ötvenes akciómammereknek kell elmagyarázni alapszinten mindent
Miriel: szerintem az ilyeneket csöndben meg kéne ölni
Miriel: (világjobbító tervek, tudom)

Miriel: ja, amúgy a Szigeten megismerkedtem egy kedves lánnyal
Miriel: gondoltam, szeretne velem járni
Miriel: de csak egyéjszakás kaland volt :(
Shir-Khan: affranc
Shir-Khan: szornyu lehetett
Miriel: hajj
Miriel: ezt nem vetted be :(
Shir-Khan: nem szokasom

Miriel: az ilyen csókák miért mindig engem találnak meg?
zombidroid: trúnak nézel ki? :D
Miriel: nem, mert már nincs mellettem egy erős férfi, aki megvédjen az ilyen arcoktól
Miriel: (eddig sem volt)

Miriel: rájöttem, mi akarok lenni
Shir-Khan: epp ideje volt :D

Miriel: no, megyek vissza vagdosni a hajam :)
nyú: a holnapi partyn esetleg kiigazíthatnák:P
Miriel: kellő mennyiségű bor után? kopaszra, vazze :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home