Monday, October 09, 2006

K7

Nos, még mielőtt rámfogják, hogy hisztizek (mert nem), hogy itt adom a megnemértett művészt, el kell mondjam, hogy nagyon jó előadás volt a technikai feltételekhez képest.

Ennek ellenére nem fogok többet kortárs táncot vinni ld50-es közegben. Ugyanis az ld50-átlaguser fejében káposztalé van. Ez a darab viszont más közegben nem állja meg a helyét.

Majd valaki mástól megkapják a művéres trancsír partyperformanszokat, tőlem nem. Pont.

Elegem lett. Akartam valami mást, valami újat, valami színesebbet. Hát, nem jött be. Nyilván aki valóságshow-kon nő föl, és az előadóművészet csúcsa neki a megasztár, az nem fog tudni értelmezni semmit. Se táncot, se szimbólumokat, se verbalitást, semmit. Olyan sík lehet az agyuk, mint egy új konyhai munkalap.

Valami belül megint megszakadt tegnap este. Hallottam a pengő hangot, ahogy végleg eltávozott.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ugyan, Miriel, fel a fejjel. Úgy sincs a világon több ember ötvennél (jó, max száznál), a statiszták miatt minek fájdítod a fejed? ;)

(Én sem értettem, de én ugye nem is szándékoztam; de azért tetszett)

11:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Szeretlek, Miriel.

6:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

sztem azert egy picit messze vezeted el a dolgot miriel. en pl nem valosagsokon nottem fel, a megasztart ruhellem, meg ennek kulonbozo egyeb muveszeti megfeleloit is. ennek ellenere pl nem birom a komolyzenet / dzseszt es a hideg kiraz a kortars tanctol es egyeb tancmuveszeti produktumoktol. de pont ezert kerulom is. a performansz mufaj maga sem kot le, meg akkor sem, ha veres / beles / zombis. :]

5:54 AM  
Blogger miriel said...

Na, akkor majd nem hívlak meg arra az estre sem, amikor a Trafóban föllépek :P

Ízlések és ficamok :)

Akkor nem te leszel a célközönség. Viszont tudja a fene, ki az az anonymus (persze azon túl, h IV. Béla jegyzője), de jó lenne, ha máskor alávésné a nevét.

10:20 AM  

Post a Comment

<< Home